You're The Best Thing That's Ever Being Mine

genap aku UmO 19.. :)

hari ini,genap umur aku 19..Alhamdulillah...Allah panjangkan umur...:)
agak terharu kepada yang wish aku...s0 sweet..awal2 lagi dah dapat prezent.. A new dress..awes0me..student aku p0n gave present..s0 sweet...hari ini,nak sambut bufday wif my student t0ninght..sambut dgn family lewat ckit,sbb bufday adek lelaki aku 25aribulan..s0,this year,bufday aku lewat ckit.. :)


anyway,mcm biasa...tiap kali mLm bufday,aku akan menangis..itulah aku yang mudah menangis..aku rindu kau hanani.. :(
aku h0pe,kau bahagia disana...saat manis persahabatan kita hanya tinggal memori yang xkan aku pernah lupakan...dan untuk malam tadi,se0rang kawan aku menemani aku dengan air mata aku di pipi..sungguh,aku x b0leh nak tahan air mata aku..and ainul akmal..thanks kerana menemani sy malam bufday sy walau hanya dengan weeby..sangat2 saya hargai... :)


kepada fifiey dayana..sy p0n sayangkan awk,dan thanks  sbb ingat dan wish bufday sy..thanks jugak kepada kawan2,adek2,juga sahabat2 yang lain als0 my student.. :)
hati aku mudah tersentuh dengan sesuatu perkara...ibu nak sambut di melaka hjung minggu neh..thanks kepada ayah gave a new laapy dari Sarawak...sgt2 menghargainya... ^_^


tanpa aku sedar,ramai yang menyayangi diri aku..terharu dengan semua ini..sangat3 terharu.. :)))







No comments: