You're The Best Thing That's Ever Being Mine

keNapa aq mKn cOklat


sebel0m baca,dengar dulU lagU neh...


aku suka sangat lagU neh..x taw nape...mcm sedih sgt lagU neh..mengenangkan pada seseorang...arggghhhhh!
perkara yang paling aq x suka,bila kenangan lalU kembali dan belayar di ingatan..it'S so0 hurt..!! apa yang aq buat bila mem0ri siLam kembali lagi??? aq akan makan byk sgt c0klat..salah 1 makanan yang paling aq gemari sejak dulU lagi..aq sndiri p0n x taw nape aq x pernah jemU UntUk makan c0klat setiap hari..i think,ianya makanan yg paLing Lazat daLam hiDup aq...

daLam kata erti Laen,I L0ve Coklat..it'S very tasty...yuMy...




lihatlah..BETAPA MEMBUKA SELERAKU....hahah...serius weyh,memang sedap gilerr c0klat neh...
kat bawah neh,pic aq dgn c0klat di KLIA...












haha..giler coklat punya pasal,sanggop b'gambar..hua3..malu lah jugak kan,tp apa aq peduli..aq amek pic jer bkn curi coklat..yer x??ngeeee~ kat sini,aq jumpa c0klat paling beesaaarr..dan x pernah nmpak sebel0m neh...

besar kan??? tapi x taw la pulak kan kalau korang pernah jumpa lagi besar dari yang neh...huhu..aq beli 4 keping Cadbury besar neh...puas giler mkn..ngeee~

aku menaip pon sambil mkn coklat dgn dgr lagu 'saat kau pergi'...

k0rang yang agak2 x bape sUka c0klat tuh,cuba lah erk menikmati rasa c0klat dan kamU akan terpes0na...
weeeeeeee~~~

2 comments:

kAki NgAyAt94 said...

wahh.. kite pon suke mkn coklat jugak taw kak.. hehehe.. same lah kan kite..

Shuweet Gangster said...

huhu

act,ramai peminat c0klat.. ;))