You're The Best Thing That's Ever Being Mine

Oh hati...

Sejak kebelakangan ni,hati sangat tak kuat...goyah...lemah..dan rapuh...Apabila bersendirian,mesti air mata mengalir..Mengapa mesti jadi begini??tidak ku nafikan,aku terlalu banyak menangis untuk sesuatu yang sia-sia.. aku rindukan diri aku yang dulu..yang tak pernah kisahkan apa-apa..sentiasa gembira dan tawa seringkali menghiburkan diri..di mana dulu seringkali mereka terhibur dengan tawa di bibirku..

Memujuk hati yang bersedih tapi sampai bila??kepergian aku bukan untuk larikan diri tapi membawa hati yang basah dengan luka...Jiwa aku tenat dengan kerinduan yang menghiris hati..sedikit demi sedikit ITU membunuh jiwa aku.. menahan air mata untuk mengumpul segala kekuatan yang masih bersisa tapi ternyata itu lagi bisa..




Menyiapkan segala keperluan untuk segala yang ku inginkan..aku ikhlas jika itu yang terjadi..

No comments: